Pages

Friday, January 16, 2009

Long time no see...


Long time no see...asta imi spun cartea pe care am abandonat-o pe noptiera, romanul inceput acum un an, chitara, lucrurile pe care acum ceva timp le faceam cu drag. Long time no see...
Ma simt ciudat recitind poezii ale anilor trecuti, ma simt ciudat revazandu-ma intr-o alta lumina decat cea obisnuita, vazandu-ma neprafuita si totusi mai obosita decat niciodata. Long time no see,my darling...
Incercarea disperata de a scrie ceva se concretizeaza intr-un perfect nimic...nu mai stiu cine sunt nici ce vreau si sincer, nici nu ma intereseaza, am ajuns sa fiu indiferenta fata de mine, sa ma intereseze clipa pe care o traiesc acum. Poate o sa ajung iarasi sa citesc, sa am vise, sa sper...sau poate nu. Ma cufund in noaptea nestiintei...ha ha...prostii...stiu multe lucruri! Spre exemplu,cum ar fii...ah...nimic care sa fie important nu-mi vine in minte.
Ma uit in jurul meu,camera mea pare sa-mi spuna...long time no see...totul pare sa fie strain de mine...toate par sa se fi schimbat, sau poate m-am schimbat doar eu.Ce s-a intamplat cu lucrurile care imi placeau atat de mult...au disparut?Nu cred...sincer, cred ca eu din proprie initiativa le-am dat uitarii. M-am cufundat in lumea lui...in lumea noastra, uitand de lumea mea...m-am indragostit, am suferit, deceptiile mi-au adus deznadejdea, indiferenta,ura...
Ma uit in oglinda si nu ma recunosc.Oglinda imi spune:Long time no see, my darling...long time no see.... Are si ea dreptate in felul ei, am uitat de mine m-am privit prin ochii lor...luni intregi.Am suferit mai mult decat ar fi trebuit...si m-am schimbat, m-am maturizat, spun ei. Si poate au dreptate, eu insa ma simt alta, sunt prizoniera propriului meu corp.Psihic simt ca am 35 de ani...fizic am 17. Stau zilnic in aceeasi casa,in aceeasi camera dar toate imi par straine...si toate imi soptesc...long time no see my darling, long time no see...
La 17 ani,ma simt obosita, stinsa...fara idealuri...fara teluri stabilite...fara vise...pustiita....Ma uit la mine si imi spun: Long time no see my darling, long time no see...


***


Acum ca a mai trecut ceva timp de la cele scrise mai sus pot spune cu zambetul pe buze: Hello, you girl...welcome back!



0 comments: