Pages

Friday, August 22, 2008

Jurnal...


Jurnal

Nu pot sa mai scriu…mi-am pierdut talentul. Oare? Sau nu a fost niciodata? Pendulez intre ieri si azi, intre azi si maine,incerc sa-mi gasesc scop in viata si totul se face farame.Ma tarasc prin ceea ce inseamna societate, ajung nicaieri,nu prea departe.Ajung un nimeni,ajung o alta fata in multime,ajung exact ceea ce ma temeam ca am sa fiu.Mintea imi e din ce in ce mai blazata,creierul refuza sa mai funtioneze sunt la un pas de colasps sentimental,moral.Am atins limitele!
Ha!Ha!Ha!Am innebunit simt cum o iau razna,simt cum ultimele picaturi de intelepciune se scurg usor din mine.Simt cum alerg prin ceea ce inseamna viata.Vreau sa ma intorc dar deja nu mai pot.Rostesc cuvinte fara rost ,fac propozitii si mai apoi fraze neinchegate.Imi trebuie un restart sau daca nu un turn off... .Vreau sa ma sting, sa ma detasez de tot ce a fost. Vreau sa zbor. Sa ies din ceata,care imi invaluie trupul, spiritul...Sa ma sustrag din lumea asta care imi provoaca greata. Si totusi raman aici intepenita.
Ma atrag ca un magnet ei, ea, el...

0 comments: