Pages

Friday, June 19, 2009

Prietenei...




Pentru ca te cunosc de mult timp si pentru ca ne suportam reciproc de tot atat, m-am gandit sa iti scriu azi, draga prietena. Poate te intrebi de ce...sincera sa fiu, nici eu nu stiu, obiectivul scrisorii mele imi este la fel de necunoscut ca si motivul pentru care inca mai esti alaturi de mine dupa atata timp. Cine stie...poate ca gasesti tu ceva acolo, ascuns bine in spatele platosei mele de tabla ruginita pe care am pus-o in dreptul sufletului in timp. Hmmm... nimeni, in afara de tine, nu ma stie asa de bine, nu ma cunoaste, nu imi ghiceste gandurile, nevoile, nimeni nu imi stie secretele. Poate ca de fapt, imi scriu mie... caci ce esti tu altceva decat reflexia mea in fata oglinzii care e lumea. Imi vorbeai de una zii de oglinda sufletului si cum ma vad in ea...de parca nu ai stii ca am acoperit-o atunci de mult, iti place asa sa ma tachinezi. In fine, incerc cu disperare sa imi organizez ideile ca sa ti le pot asterne pe foaie, incerc crede-ma, doar stii cat de zapacita sunt. Poate ca am vrut sa iti scriu, fiindca azi mi-am amintit de prima data cand te-am vazut. Iti mai amintesti? Clasa a 5a parca? Doamne...au trecut ani de atunci. Copilitele cu cozi lungi impletite si cu rochite rosii s-au estompat in timp...si s-au transformat in ceea ce suntem noi azi, adolescentele cu jeansi, par lasat in vant, tenisi etc. Da, stiu...iarasi o sa zici ca is dementa dar, dementa mea este benefica. Cum alfel as fi ajuns pana aici decat asa, lasa draga mea...nu mai fii suparata, stiu ca tu ma iubesti oricum si eu te iubesc, normal. Asa...ce sa-ti mai zic eu tie? Ce sa iti zic mai mult decat am facut-o pana acum...Pffff...nici nu stiu de ce m-am apucat sa iti scriu, nu stiu ce sa spun si de fapt de ce am inceput aceasta scrisoare...iarta-ma draga prietena, doar ma stii, poate maine voi putea sa fiu mai coerenta.

Pana atunci...te sarut:

Eu

2 comments:

Cristina said...

Pentru ca nu te poti abtine sa ma faci sa plang...

Cristina said...

Pentru ca nu te poti abtine sa ma faci sa plang...