Pages

Wednesday, May 6, 2009

Cine ce ştie...


Din cuvinte frumoase am creat lumi întregi,
Cu mii de culori am pictat pereţi,
În sute de fraze am închis vieţi.
Bucuros fie de a sa reverie,
Cine ce ştie.

Sunetele m-au ajutat sa cuprind Pământul,
Vântul a zburat ca gândul,
Imaginaţia a înghiţit cuvântul,
Final, a devenit jurământul.
Bucuros fie de a sa reverie,
Cine ce ştie.

În spasme se zbate urâtul,
În ochi îmi e negru mormântul,
Iar cine ştie cum anul va transforma umanul.
Bucuros fie de a sa reverie,
Cine ce ştie
Şi să-mi comunice şi mie.

Din cuvinte frumoase am creat lumi albastre,
Cu mii de culori am definit rase,
În sute de fraze am descris caste.
Bucuros fie de a sa reverie,
Cine pe toate le ştie.

4 comments:

Cristina said...

Yours???? Nice,very nice, absolutely beautiful...

Cata said...

Multumesc! ^:)^

metafizicx said...

:)))

metafizicx said...

nu dude. nu imi starneste chiar rasul. e frumos. ma bucur ca scrii:) stii ma gandeam daca vrei sa participi la un proiect de genu cu poeme ascunse sau asa ceva. esti interesata?:)