Pages

Saturday, April 11, 2009

Scriu...


Ce fac? mă întreb.
Ceva din mine, îmi sopteste ca scriu,
Si…da, are dreptate,
Pe foaia alba, stiloul aşterne
                 Cuvinte nelegate. 
Dar totuşi, ce fac? mă-ntreb din nou.
Ceva din interior sopteste ca scriu
Da, asta realizez si eu,
Si scriu, scriu intr-adevăr,
Aştern pe foi imaculate,
               Cuvinte de nimeni dezlegate.
Si scriu, si scriu fara sa mă opresc;
Poate ca…si acum scriu,
Scriu inca o pagina, plina de…
               Cuvinte fara inteles.
Scriu, inca o pagina,
Din jurnalul unei vieţi.
Si scriu,dar…iar mă întreb,
Mă întreb,oare…scriu eu, sau…
Stiloul scrie fara sa mă-ntreb?
Si scriu, scriu zi si noapte,
Inca mai scriu, si mai mult de scris
Poate ca, pana la sfârşitul vieţii, reuşii…
Voi scrie o carte.
Dar oare va fii cartea mea?
Sau a stiloului care, obosit si fara cerneala,
Decide finalul jurnalului meu,
Finalul cartii mele.
Ca mai apoi sa ramana parasit intr-un sertar,
Intr-un colt, uitat, ca un lucru neînsemnat.
Iar alături, un caiet plin de…
                 Cuvinte fara rost.
Scriu inca mai am cerneala,
                 Cuvinte neînţelese.
Si scriu inca o pagina, a jurnalului-carte
Vin toate rând pe rând.
Si scriu…iar scriu;
Profit ca inca mai am cerneala...

0 comments: