Pages

Wednesday, April 22, 2009

Conversatie...


Eu: Buna!

Ea: Hallo!

Eu: Si...ce ai mai facut? Esti bine sanatoasa? 

Ea: Atat cat se poate...Tu?

Eu: Intru catva...

Ea: De ce?

Eu: Daca as fi nesimtita ti-as raspunde: de aia! dar...fiindca te cunosc de mult iti spun motivul. Mi-e dor! Nu ma intreba de ce imi e dor...la asta chiar nu iti raspund.

Ea: De ce iti e dor?

Eu: Bai...ti-am zis sa nu intrebi. Stii foarte bine ca nu imi place sa vb despre asta!

Ea: Ei na...hai ma...zii!!!

Eu: Mi-e dor de mine!

Ea: Pai...

Eu: Da, asa cum ai auzit imi e dor de mine.

Ea:Ce ai ma?! Nu iti e bine?Cum  sa iti fie dor de tine?! Doar te vezi in oglinda zilnic...

Eu: Nu despre asta e vorba...

Ea:Atunci?!

Eu:Atunci....m-am dedublat prea mult de dragul vostru. Nu m-am mai recunoscut ieri in oglinda de care vorbeai...in schimb am vazut cum se derula pe retina filmul evenimentelor anilor trecuti.Am descoperit amintiri ingropate adanc in suflet sau uitate chiar...si atunci mi-am dat seama ca...imi e dor!

Ea: ...

Eu: Da...de ce te miri? Azi, am descoperit ca nu mai am chip de copil...ca am crescut.Iti vine sa crezi? 

Ea: ...

Eu: Trist nu?!

Ea: Cu totii crestem.

Eu: Da, asa-i...ce proasta am fost. Speram sa raman mereu copil. De unde oare si obsesia asta a mea? Hmmm...

Ea:Hmmm...

Eu: Mda...asta e! Sa o lasam balta! Ce ziceai? Melodia aia de la Portishead- Roads? Da, o am. Imediat o trimit. 

Ea: Mersi!

Eu: ...

2 comments:

Lucylle said...

În timp ce tu aveai conversaţia asta, aveam şi eu una. Dar cu atât de profundă despre eu-ul interior ce macină prea mult.
Eu vorbeam cu o prietenă bună despre situaţia ei. Şi nu mi-am pus prea multe întrebări deoarece eram atentă la un film. Şi vorbeam despre multe dar nu vorbeam cu "ea", vorbeam cu prietenul ei. Şi eu am dat-o de gol. Cu multe.
Şi precum tu te priveai în oglindă şi nu te recunoşteai, aşa şi eu mă priveam în oglindă şi nu mă recunoşteam. Nu realizam ce am făcut. Dar.... Sper să fie bine. Atât mai pot spera. Să fie bine.

anGeLYCON said...

ce frumos...