Pages

Monday, September 22, 2008

Despre generatia vesela...












La o discutie avuta in clasa, in timpul orei de desen, una dintre colege ne spunea ca bunul gust, respectiv, bunul simt sunt native; ea aducea ca dovada acei copii care s-au ridicat din mizerie cu ajutorul scolii si al educatiei, nimeni nu o poate contrazice pana la un anumit punct...insa acei copii care reusesc sa scape de prostia si de programul asiduu de indobitocire al parintilor( vezi facut poze cu tigara in gura/ fardat de la varste fragede) sunt cativa, foarte putini din pacate.
Toata lumea vorbeste despre cocalari si printzese, de pitipoance...toata lumea ii blameaza, but hey...intr-o lume in care copii de 12-13 ani vad sclipici, fard aplicat in 5 straturi si fond de ten cat cuprinde, la ce ne putem astepta? Suntem limitati de produsele gasite in magazine, de reviste proaste care invata fetite de 11 ani cum sa se machieze si mai ales de reviste pt fetite de 5-6 ani care au lip-gloss cadou; limitati de societatea asta frivola care nu face altceva decat sa promoveze nesimtirea, tupeul si incultura si sa nu uitam limita pe care ne-o impun banii, sa fim seriosi daca ai bani iti poti lua haine dragute care arata bine si te fac mai deosebit fara sa aiba cine stie ce sclipiciuri, insa si asta e o problema relativa,ca daca ai bani si iti cumperi haine de prost gust tot aia e.
Mai trist e cand vezi oameni in toata firea prostindu-se, pitiponcindu-se...ma uimeste mai mult sa vad o tipa de 40 de ani, care arata ca naiba, dupa 3 nasteri, cu o fusta atat de scurta incat sa i se vada cuca si bonus operatia de cezariana, sa nu uitam de culori gen: roz, mov, verde, albastru in par, inteleg ca pe vremea lu' Ceasca nu erau d'alde d'astea da' nu cred ca e cazul sa ne prostim la 50 de ani- astea is pitipoancele tomnatice.
De ce sa asculti Chopin cand poti asculta Guta...e mult mai accesibil si bonus iti poti scutura suncile cu talent pe ritmuri tiganesti( a nu se intelege ca am ceva cu muzica tiganeasca pura).
In fond si la urma urmei, fiecare isi alege modul de vestimentatie preferat si isi etaleaza ce crede el ca il pune in evidenta mai bine...teoretic, insa practic instinctul de turma primeaza asa ca fiecare pune pe el ce e la moda si de firma, ca deh... tre' sa fie in trend si cea mai mare shukarime ca sa o placa baietii...cmmon dudes...sa fim seriosi cat credeti ca va veti mai permite sa fiti asa? Fetelor, treziti-va, la 30 de ani o sa va cada fata si o sa aveti riduri de un deget grosime....Cah!
Personal cred ca nimeni nu vrea sa se fie cu cineva atat de superficial, nici macar papuseii aia cu multi bani...banuiesc, ca baietii vor sa mai vada si culoarea naturala a pielii, puful auriu de deasupra buzei de sus, vor sa sarute buzele nu stratul de 5 cm de gloss, eu una as fi scarbita sa sarut o tipa care s-ar masca si ruja asa...Garrr!
Anyhow...nu cred ca vor intelege multi ce am vrut sa spun eu aici...daca stau bine sa ma gandesc, nici eu nu prea am inteles...Da' macar am incercat sa imi spun parerea despre "fetele frumoase"...din moment ce eu nu fac parte din aceasta categorie, si nici nu vreau sa ma integrez in lumea asta plina de modele prafuite, imbacsite de fard si parfum. Sper ca am facut o treaba buna desi, ma indoiesc.
O conluzie a tot ce am balarit eu aici: Suntem multi si diferiti, unii mai "speciali" decat altii, fiecare vede lumea in felul sau unii mai roz altii mai gri....dar, toti suntem parte a societatii si ne supunem normelor sociale, fiecare in felul sau... unii mai mult, mai putin sau deloc....

2 comments:

Kambei said...

bravo! in mare masura de acord, dar cu unele amendamente. de ex am o prietena de aprox 40 de ani care are se imbraca mai deosebit sa zicem :D chiar imi place dar, fireste, sunt subiectiv. si ce m-as bucura daca n-ai mai folosi romgleza in textele astea. de ex "dude" suna oribil. am mai spus-o si altora si am luat-o urat peste bot: conservator, depasit, retrograd. o fi. in rest numai de bine. nicu stoicea

Cata said...

Merci de comment! Orice observatie e binevenita si notata in carnetel. :)
Si eu cunosc femei mature care arata super bine chiar imbracate mai deosebit dar, care nu sunt penibile, asta am cam vrut sa zic. :)