Pages

Monday, August 2, 2010

Ce ai face daca ai fi in locul meu?





Ce ai face daca ai fi in locul meu?
De cate ori nu am pus aceasta intrebare prietenilor, parintilor , amicilor cu alte cuvinte celor din jurul nostru. Ce ai face daca ai fi in locul meu? Insa....oricat de mult am intreba nu vom putea primi niciodata raspunsul corect, sau cel putin nu acela pe care il asteptam pentru ca in locul meu nu poate sa stea nimeni. Nimeni alta, decat eu insami, nu poate sa ia decizii in locul meu, sa gandeasca, sa aleaga pentru mine. Vreau sau nu vreau trebuie sa iau decizii, bune sau rele, nu conteaza, important este ca sunt ale mele si mi le asum.
Totusi...va propun un joc care poarta acest nume: Ce ai face daca ai fi in locul meu? ( nu intr-o anumita situatie, ci in general)
Astept raspunsurile voastre...

3 comments:

Qu said...

Welcome Back!

Andrei Bledea said...

Interesanta ideea ta........
Ce as face daca as fi in locul tau?

Pai cred ca as avea o alta "carcasa" dar as face exact ceea ce ce cred,ceea ce simt si as urma drumul pentru care m-am nascut............mi-as urma visele si cred ca ar fi o experienta unica............as fi un suflet strain intr-un corp nou.

Dan Oancea said...

Pai... dupa cum zice si Andrei.. probabil as face ce mi-ar tuna capu`... si as experimenta tot ce mi-ar trece prin minte... anywayz.. cam asta fac si in corpul meu :)) deci... as fi eu intr'un alt corp, in alte situatii.. carcotas, sarcastic, ironic, acid :D beat that if u can :P