Pages

Wednesday, December 23, 2009

De Craciun...


De Craciun i-as darui Irinei un zambet desenat, Mihaelei un iepuras gri, Danei un tort roz, Isei un semineu aprins si o cana cu vin fiert, Cristinei un aparat foto rusesc vechi, Laurei un inel cu diamant si cercei asortati, lui Andrei o sanie cu zurgalai, pentru Cata as vrea o sticla de vin si un ac de cravata, Marei i-as da bucuria unei imbratisari sincere, calde, lui Adi i-as  da un CD cu cel mai nou joc aparut si asa mai departe. V-as darui tuturor o particica de fericire, un suras, putina libertate si ceva tandrete....si va pot da asigurarea ca voi fi mereu acolo cand veti avea nevoie de ajutor. Va urez tuturor, dragii mei prieteni, si celor ne-nominalizati, va rog frumos sa ma scuzati, Sarbatori fericite! pline de dragoste si pace alaturi de cei dragi.

Un gand bun...

Cata



PS. Dorinta mea de Craciun s-a indeplinit, a nins...

PS.2 Craciun fericit!

PS.3 Va iubesc!


8 comments:

iulia said...

Sarbatori fericite si tie! Aa, si desigur, un an mult mai bun decat acesta!

Anonymous said...

Numai bine, La Multi Ani!!!

Cata said...

Va multumesc mult!
Fie ca anul nou sa va aduca numai implinire, fericire si zambete...
Sarbatori fericite!
La multi ani!

metafizicx said...

:) sa cresti mare

Cristina said...

Cataaaaaaaaa!!! An nou fericit!O sa fiu acolo sa vad cum il incepi :D! Da', sa stii ca nu te uit cu aparatul si ca o s ate bat la cap cum fac de obicei.(mi-e mila...)
P.s: (asa in paranteza, sa nu ma vada Isa...nu-mi dai si mie ce i-ai dat ei?:D dar nu in locul cadoului meu. cer prea mult 2 cadouri?:)))

Anonymous said...

glumesti nu? :))
eu ne-as darui altceva, dar na... remuneratie mica...gasca mare;)
si unora un sut in... fund, de Craciun asa, ca se interpreteaza
-> din iubire prea multa;)

Cosmi said...

PS4: si noi!

George said...

Frumoase ganduri pentru prietenii tai, ce-i drept Craciunul a trecut dar randurile acestea deosebite raman...