Pages

Friday, November 6, 2009

Invatand...






Am invatat ca exista oameni pe care ii iubesti neconditionat cu tot cu defectele lor. 

Am invatat ca acei oameni se numesc PRIETENI.

Am invatat ca nu trebuie sa ai incredere in toata lumea dar atunci cand hotarasti sa acorzi incredere cuiva ea trebuie sa fie deplina.

Am invatat sa iert si sa trec mai departe.

Am invatat sa ma resemnez, atunci cand nu mai exista solutie sau scapare.

Am invatat ca dragostea e ca un joc de copii, in care atunci cand te-ai plictisit iti iei jucariile si pleci. 

Dar...am invatat ca dragostea inseamna loialitate, pasiune, incredere si mai ales daruire.

Am invatat ca daca vreau ca cei din jur sa ma respecte, trebuie sa ma respect eu insami mai intai.

Am invatat ca daca vreau sa fiu frumoasa, trebuie mai intai sa cred eu asta si apoi, ceilalti se vor molipsi de la mine.

Am invatat ca  oricat de mare ar fi durerea un zambet este de ajuns ca sa te simti mai bine.

Am invatat ca o strangere de mana si o magaiere pe obraz sunt mai tandre decat orice sarut pasional.

Am invatat ca nimic nu este infinit si ca orice are un inceput are si un sfarsit.

Lista poate continua, in fata vietii toti suntem ca niste copii, depinde de fiecare cat si cum invata. Tu? Ce ai invatat?

0 comments: